1 Ocak 2009 Perşembe

Yeni yılı çok seviyorum. Daha yeni yıla yeni girdik, partilerle girdik. Hepinizi çok seviyorum, yeni yılınızın iyi geçmesini diliyorum.
Biz okulda parti yaptık, Hazırlık C olarak bütün okulun önünde sahneye çıkıp dans ettik. Kurabiye satışı oldu, ben de aldım ama eve gelince annem paramın cüzdanımda olduğunu gördü. şaşırdık.
Annemle babam bana Cindrella kostümü aldı, onu giydim hiç çıkartmadım. Dünki parti çok güzel geçti, yaşadığım en güzel parti olmuştu. 5 gün tatil oldu, çok beğendim. yaşadığım en güzel haftaydı.
Yılbaşı ağacımız çok güzel süslendi. Yılbaşı çok özel diye düşünüyorum. Dışarıya çıkıp kardanadam yapmak istiyordum. Babaneme, halama dodoma kart yaptım, çok eğlendim o zaman. Nerdeyse 4 hafta kar yağmış gibi oldu, bundan da çok hoşlandım. Bu haftayı çok sevdim.

Annem benim resmimi yapıştırdı, noel baba oldum dans ettim. Görmek isterseniz aşağıdaki adrese bakın.
http://www.dancingsantacard.com/?santa=7118866

herkese iyi yıllar !...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder